۵ پاسخ

ازین سه چرخه ماشینیا با دوتا عروسک و کفش و کلاه

دوچرخه میگیرم براش طلا زیاد داره دخترم

من پلاک A گرفتم‌براش ۲۲ ام تولدشه

یکسالگی هیچی چون واقعا متوجه نیست😅
ولی دوسالگی براش جشن گرفتیم کادو هم دوچرخه دادیم بچم هنوز یادش میاد ذوق میکنه😍

من به احتمال زیاد دستبند انگشتر بگیرم از زمان مجردیم دوست داشتم دختر داربشم و براش ازاین دستبندها که به انگشتر وصل میشن بخرم

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان شــــاهان خان👑 مامان شــــاهان خان👑 ۱۱ ماهگی