۱۲ پاسخ

زنده باد ایران و ایرانی 😓😓😓🫂🫂🫂 خدایا خدایی کن ایرانم و زنده نگه دار روشن نگه دار....خدایا چشممون فقط به خودته نا امیدمون نکن خدایا ایرانم و سرپا نگه دار ما بچه های این سرزمینم خدای عاشق خاک وطنمونیم خدایا امیدمون به خودته ایرامون روشن و پابرجا بمونه🙏 خدایا خدایا خدایا

جانم فدای وطنم🥲💔

جانم فدای ایران خدایا تن هم مطنام بچه های کشورم همیشه سالم باشه اینایی که دارن از کشور دفاع مکنن خانواده هاشون چشم انتظارن با تن سالم برگردن

لعنت به وطن فروش

باید گفت وطن جان من هم وطن روح من❤️🤍💚
🫂

امروز کلی برا پتروشيمي اشک ریختم حیف ایرانمون😭

ایران همیشه جاویدان♥️♥️

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌱

جانم فدای خاک پاک میهنم❤️🥹

دقیقا الان بیرونو نگا میکردم
میگفتم خدایا خدا ب مردم کشورم رحم کن🥺

وااای😳😳 همین الان دخترم دف رو برداشته داره میزنه و همین و میخونه تا اومدم گهواره دیدم شما گذاشتی

زنده با کشورم زنده باد ایرانم
مرسی که دووم اوردی ایران خانوم 🥺🇮🇷

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی جانم مامان امیرعلی جانم ۴ سالگی
سلام خشگلا روزتون بخیر🫂اقاجونم براتون بگه من یه شوهر و بچه فوق العاده بدغذا دارم ک هرچیو نمیخورن غذا های محدودیو میخورن و متاستفانه بااینکه خودم خیلی خوش غذام پسرم الگوش باباشه هرچی اون نمبخوره اینم نمیخوره بااینکه اصلن نمیدونه باباش بدغذاس ولی نمیدونم ب ژنه ب چ کوفتیه مادرشوهرمم اینجور بدغذاس پسر خواهرشوهرمم بدغداس و امیرعلی هم متاستفانه ب اونا کشیده امروز بعد۶ سال زندگی مشترک تصمیم گرفتم برا نهار لوبیاپلو بپزم ک غذا مورد علاقمه ولی اخرین باری ک خوردم یادم نیس میخان بخورن میخان نخورن ک البته میدونم شوهرم تهش منیکنه پاشه یه نیمرو بزنه و من حرص بخورم ولی ب یه ورم😄تاکی حسرت همه چی ب دلم بمونه 🤷‍♀️دیروز اشگنه با گوشت قلقلی درست کردم اومد گف غذا چیه گفتم اشگنه گوشت قلقلی گف عا!ابگوشتو شما زیر سوال میبرید تو هر غذایی دست میبرید رفت نیمرو زد ولی قبلش غذا پسرمو داده بودم وگرنه اینم میشست پیشش😏😒شما نهار چی دارید؟خانوادتون خوش غذاس یا مثل من گرفتارید؟
#فرزندپروری
#تغذیه کودک
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی