اگ بچه هاتون سفالیک باشن میگن طبیعی
ولی اگ بریچ باشن سزارین
من سزارین شدم با اینکه بیمارستان دولتی بستری بودم چون بچه ها هردوشون بریچ بودن و مشکل خون رسانی داشتن زود ختم دادن
اره اجباریه
سزارین دوم حساب میشه
ببخشید شماطبیعی خودتون دوقلوباردارشدین
ن طبیعی هم میشه
بله اجباریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.