بچها چیکار میشه کرد بتونیم نامه سزارین اجباری بگیریم دولتی بریم برا زایمان

۶ پاسخ

باید رو به قبله بشینی دعا کنی نی نی بریچ بمونه🤣

راهی نداره فکر کنم

دولتی نامه قبول نمیکنه دکتر خودشون باید بر اساس سونو تصمیم بگیره

عزیزم من رحمم دو شاخ و امکان طبیعی نیست،دولتی قبول نکرد😐با این که دلیل داشتم،نیمه خصوصی و خصوصی بیشتر قبول میکنن

جنینتون شاید بریچ باشه؟

فعککککک نکنم بشه باید خود دکترت انجام بده

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری