۴ پاسخ

برای بارداری هست طبیعی

سعی کن اب جرعه جرعه مصرف داشته باشی..زیاد نشینی یا زیاد راه نری در حد اعتدال و خب دراز بکشی به چپ تا خونرسانی بیشتر بشه و کمرت استراحت کنه

منم دیروز این جوری بودم

عفونت نداری؟

سوال های مرتبط