سلام
درد یا تیر کشیدن واژن در این هفته خطرناکه ؟دیروز سونو بودم همچی خوب بود حتی طول سرویکس اما از دیروز زیر دلم تیر میکشه و هر از گاهی داخل واژن
البته دیروز خیلی سر پا بودم و حتی امروز هم ۳ ساعتی بیرون
مممون میشم نظراتتون را بگید
نگران نباش گهواره یه هفته بیشترو میزنه
الان زوده درگیر وزن بچه شی از ۲۸هفته به بعد وزن گیری بچه هست
وزن از ۲۸ هفته مهم هست،،سونو رشد بری ۲۸ هفته اگه وزن کم باشه پودر بهت میدن
نه گهواره هم تقریبی زده
خیلی زوده برای وزن بخوای نگران باشی عزیزم❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.