دختر من خیلی شدید گرفت تو زمستون
یه هفته تب شدید داشت هنوز که هنوزه ریه هاش از بعد آنفولانزا حساس شده اسپری دهانی استفاده میکنه
دختره منم ۳ روزه فقط تب داره .نه سرفه داره نه ابریزش
دختر من ۱ هفته تب کرد اگه مطمئنی انفلانزاست اسلتامیویر بده داروش اینه.
بعد از ۳ روز ببریدش دکتر ریه و گلوش رو معاینه کنند تا اگه نیاز چرک خشک کن بدند
آنفولانزا بدن درد داره و تب و عفونت
ویروس فقط تب داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.