#فرزند پروری
پوشک
پوشک
انومالی

تصویر
۴ پاسخ

دختر من خیلی شدید گرفت تو زمستون
یه هفته تب شدید داشت هنوز که هنوزه ریه هاش از بعد آنفولانزا حساس شده اسپری دهانی استفاده میکنه

دختره منم ۳ روزه فقط تب داره .نه سرفه داره نه ابریزش

دختر من ۱ هفته تب کرد اگه مطمئنی انفلانزاست اسلتامیویر بده داروش اینه.

بعد از ۳ روز ببریدش دکتر ریه و گلوش رو معاینه کنند تا اگه نیاز چرک خشک کن بدند
آنفولانزا بدن درد داره و تب و عفونت
ویروس فقط تب داره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی