۱ پاسخ

سلام گلم ، منم پساری دارم
میخواستم بدونم شما بعد پساری باز سونو دادی ببینی طول سرویکس تغییر کرده یا نه؟
در مورد سوالت هم تاجایی ک من شنیدم پساری رو برای سزارینی ها همون تو اتاق عمل درمیارن ، برای طبیعی هم فک کنم ۳۵ ۳۶ هفته

سوال های مرتبط