۵ پاسخ

هانیز سایز دو بگیر خیلی خوبه

کوچیکه

برا منم همینه یک میبندم هی نم میزنه

شاید دیر به دیر عوض میکنی

کوچیکه یه سایز بزرگتر ببند

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی