مبارکه
مبارک باشه ب سلامتی بغلش کنی
اره مبارکه😍😍واسه ماهم دعاکن
مبارکه عزیزم
تایپیکتو خوندم روز سوم منفی بودی درسته امروز مثبت شد😍😍😍😍
یعنی بله مبارکت باشه و بسلامتی و دل خوش بغل بگیریش بانو با این حال قشنگت از ته دل برا منم دعا کن 🤲😍
بله عزیزم مثبته مبارک باشه
مبارکه گلم
مبارکه
مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
مبارکه 😍🤩
عزیزم تو یکی از تاپیکاتون گفتین تخم شنبلیله میخورین چرا و چجوری
من تو آبان یه سقط داشتم ک پوچ بود
دو بارم از اون موقع اقدام داشتم که نگرفته بنظرتون منم بخورم خوبه؟
برای منم دعا کن عزیزم 🥲
مثبته عززیزم
مال منم مثل همینه🥲🥲
مبارکت باشه
من با امروز میشه سه روز که پریود نشدم بیبی زدم دیروز منفی بود بنظرت اگه تا فردا پریود نشدم دوباره بیبی بزنم یا نه
خانوما کسی بلده جواب بدین موندم ؟؟؟؟
مبارک باشه خوشگل خانوووم😍
اره قشنگم
انشالله به حق امام زمان همه چشم به راه ها واقدامی مامان شن آمین💕
ارههه مبارکت باشه عشق خدا
میگی علایمت چیه
من سه روز تاخیرم بدون علایم
مبارکت باشه زیبا ، برای منم دعا کن 🥲💙
اجی ی سوال جان بچت جوابمو بده ـمیگم شما با وجود کیست باردار شدی. من دیروز سونو دادم ی کیست فانکشال سی سانتی داشتم با ی فولیکول نوزده با کلی دارو الان خیلی استرس دارم میگم یعنی ممکنه باردار بشم چون امپول ازاد سازی زدم امروز خستم از حرف مردم و دو سال نازایی و تنبلی دارم کمکم کن
مبارکهههههههه
اره عزیزم مبارک باشه به سلامتی بقلش بگیری منم دعا کن عزیزم
مبارکه مثبته
واااای خدا
مبااارکه
برای ما هم دعا کن :)
چند وقت اقدام بودی ؟
خانما هر چی میزنم نمیشه کی بلده؟؟؟س؟؟
بله مبارکه عزیز دلم
بروازمایش خو
آره خوشگلم مثبت مبارکه 🥰
مبارکت باشه عزیزم
ارههههه باهمین ذوق برای ماهم دعاکن😍😍
مبارکت باشه گلم
عزیزم مبارکه🫂❤️
الان من چیکار کنم حتما باید تیتر بتا بدم
چند روز تاخیری گلم
مبارک به سلامتی🤰🏻👼🏻
بله😍😍
اره واقعا مثبته میفهمم حالتو تو همین حال برام دعا کن
بله مبارکه
مبارک باشه عزیزم مثبته ❤️
بعععله مباااارکت
بله مبارکه
مبارکه عزیزم حتما برو دکتر چکاپ شو🥺🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.