مامانا بچه م موقع دستشویی کردن زور میزنه عادیه

۶ پاسخ

مال منم‌همینجوری هست

عزیزم تا ۸ماهگی زور دادن طبیعیه و هست توی شیرخوارا ولی اگه زیاده نفخ داره حتما بهش ضدکولیک و پروبیوتیک بده‌ مثل بایو لاکت،پدی لاکت،بیبی کر
امکان داره یکیش بسازه فقط به دخترمن پدی لاکت ساخت و ضدنفخ هم‌گرایپ واتر سازگار شد باهاش

عادیه گلم کم کم بهتر میشه

یبوست داره گلک

بله عادیه ما ادم بزرگا هم میریم دستشویی زور میزنیم خب

پسر منم همینطورع

سوال های مرتبط