۸ پاسخ

نه مشهد که سرهمی تن بچه میکنن خود بیمارستان

خود بیمارستان سرهمی داد بهمون!

بیمارستانی من رفتم گفت فرقی نداره سرهمی هم میذاشتم

نه منکه سرهمی بردم یعنی خودشون گفتن

من اصلا درک نمیکنم‌ مگه بلیز شلوار تن بچه میکنیم شلوار و میزاریم زیر ناف؟!!بعد بلیز و میکشیم روی ناف؟!خب اینجوری که پهلوهاش یخ میکنه

متاسفانه اره 😕
بخاطر بندنافش نمیزارن

فکر کنم بخاطر بند ناف

بخاطر نافشون

سوال های مرتبط