خانوما برای زایمان طبیعی اپیدورال چیه☹️

۲ پاسخ

امپول بی حسیه که به کمر تزریق میشه عزیزم ولی بعدش عوارض داره هزینشم بالاس من خودم برای زایمانم خواستم ولی بعدش خداروشکر لازم نشد و خودم نخواستم که برام تزریق کنن

یه سوزن میزنن کمرت ک دردت برع

سوال های مرتبط