۳ پاسخ

الهی باهمیم اما من جدیدا سونو نرفتم

اره عزیزم گهواره هم همون وزن زده الان برای من که ۳۴ هفته ام

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۹ ماهگی