ای گل گفتی
من هرماه باید میرفتم بیمارستان سروم و چار پنج تا امپول میزدم به حد مرگ میوفتادم فشار روی شیش دردای عجیب غریب ازوقتی اصلاح سبک کردم و تا میخاد دردام شروع بشه ی شیاف دیکلوفناک صد میزارم خوب میشم دیگ راحت شدم از بیمارستان رفتن
ولی من واقعا بعد از ازدواج راحت شدم از درد پریودی حتی خونریزیمم دیگه به اون شدت نیست😜
وای😂😂😂
عزیزم شکمتو گرم بگیر بعضی خوراکی مثل
سبزی
پیاز
ماست
و پنیر و دوغ
و ترشی
و شوری
برنج و کلا سردیجات بیشتر باعث درد هستن من خودم با اینا اذیت میشم نمیدونم شایدم برا شما علتش این نباشه ولی واقعا اینا تاثیر مستقیم دارن
من اصلا درد ندارم
تازه با همین دردا رابطه هم میخوان
منم همینطور امروز پریود شدم بخدا زایمان طبیعی میکردم بهتر چشام از درد گشاد شده بود شوهرم میگه خیلی درد داری معلوم انگار داری اوردوز میکنی🤣خودش پاشد به چای نبات دارچین درست کرد داد بهم با یه مشت آجیل چای نبات خوردم بهتر شدم
یعنی دلم میخواد اون خانومای جر بدم که میگفتن چون مجردی اینطوری درد شدید داری راه باز بشه خوب میشی من خر ساده ام ۵۰درصد ازدواجم بخاطر همین حرف بود میگفتم باتجربه ان به چیزی حالیشون اندازه باسن خرم حالیشون نبود بهتر نشدم هیچ بدترم شدم انقد فشارم می افته که دندونام صدا میخوره از لرز
رحم نداشته باشی زود پیر میشی
نفس عمیقققققققق🤣🤣🤣🫠
😅😅😅
🤣🤭اخی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.