۸بازم پایینه تند تند شیربده شیرت کمه شیرخشک بده گرمیجات زیاد نخور.عرق کاسنی بخور جای بچرم زیاد گرم نگیر رعایت کنی زردیش بالا نمیره
قطره نئوناستر هم خوبه
شیر خودتو قطع نکن فقط روزی دوبار سی سی بده اوکیه
شیر خشک بده بهش روزی دوبار سی سی آپتامیل پرونوترا بده
و این که دستگاه کرایه کن از کالا پزشکی بیار خونه بزار زیر مهتابی من این دوتا جواب داد
برا من ۱۴ بود نترس زیاد نیست
زیاد بهش شیر بده خودت گرمیجات نخور
دکتر ب من گفت خودم شیرخشت و ترنجبین ۱۰ روز بخورم
ب بچه امم قطره بیلی ناستر گفت بدم
برا من چون زیاد بود دو شب هم دستگاه کرایه کردیم
بالا نیس نترس دستگاه بزاری خوب میشه زود
شیر زیاد بده ، خنک نگهش دار ، غذاهای خنکزیاد بخور شیرت خنک باشه
با شیر گاو. بشورش
شیر خودتو قط کن شیر خشک بده و ی قطره ترنجبین بریز تو شیر خشک خوب میشه ترنجبینو بجوشون
چندروزشه
دستگاه کرایه کن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.