عزیرم وزن تولد بچه ات چقدر بود
احتمالا سرما خورده...خانواده شوهرت اومدن دید بچه؟؟
مجاری اشکش بستس ماساژ بده لا پماد چشمی چرب کن
مبارکه عزیزم سزارین؟پماد میدن... خوب میشه
پسرمنم دنیا اومد دوتا چشماش بود بردم اطفال قطره داد ریختم یکی از چشاش خوب شد بد ۲یا ۳ هفته طول کشید اونکیش خوب شد مجاری اشکش بسته بود
پمادی باید بزنی روش
بعد بزن گوگل حالت دوارانی دور تا دورچشمسو ماساژ بده تا ماساژ ندی خوب نمیشه
من بچه ام اینجور بود دکتر گفت بخاطر اینکه میخاد مجرا اشکی باز بشه
ببرش دکتر بهش پماد میشه یا قطره
ببینم عزیزم
به احتمال زیاد مجاری اشکیش بستس
دخترمهمین مشکل و داشت .
باید گوشه چشمش ماساژ بدین البته اول به دکتر نشون بده .
ای خدا تو زایمان کردی مبارکههههه 😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.