عزیزم خوب میشه ببردکتر باکتی مایدمیده وخوب ماساژبده ببردکترخودش میگه طفلک دخترمنم خیییلی چشماش قی میدادهی چرک مانندبودبردم دکترگفت مجرای چشماش بسته هست ماساژبدی خوب میشه ماساژدادم روزی ۵۰ باربهترشد
یا ببر دکتر قطره بده یا با چایی سرد شده با دستمال بکش رو چشمش
حتما عزیزم کنار چشمش رو با قطره چشمی خیلی آروم ماساژ بده صبح با چایی تیره ولرم و پنبه تمیز کن خوب میشه اصلا نگران نباش
بچه منم داشت بردمش دکتر بهم پماد و قطره داد خوب شد
عزیزم اگر تکرار شده احتمالا مجرای اشکیش بسته اس باید ماساژ بدی اما اگر یبار اتفاق افتاده تو این ۹ روز یه قطره چشمی بگیر بریز
ولی ب احتمال زیاد مجرای اشکیش بستس
باز هم حتما دکتر ببرین بچه رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.