من ۱۸ هفته رفتم
من ۱۸ هفته و۳روز رفتم
چرا دکتر چیزی به من نگف راجب اکوی قلب؟
من امروز رفتم ۲۳هفتم تموم شد ولی یکم دیر رفتم چون تعطیلات بود از ۲۰هفته میشه رفت فک کنم
الان میتونی بری
دکتر من گفت یکی دو روز بعد انومالی
اکوی قلب رو برا همه مینویسن؟؟چون فعلا بمن چیزی نگفته دکترم
برا چی باید بریم؟من ک نرفتم
ولی حتما یه بیمارستان دولتی برو که هزینش ۱تومن ایناس ولی خصوصی گفتن ۷_۸ تومن میگیرن😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.