دوستان هرچیزی میخورم حتی شیرینی‌جات بازم ترش میکنم چیکارکنم؟

۴ پاسخ

دکتر به من گفت چیزای چرب و شیرین نخور

ماست پربیوتیک بخور
بادام

منم همینم ولی بیشتر با شیرینیجات اینجوری میشه حتی سیب شیرین شیرینی نخور تو هفته های بالا یکم کمتر میشه برای من الان یکم کمتر شده من خودم نخواستم قرص بخورم

فک کنم ب دکتر بگی بهت پنتوپرازول بده

سوال های مرتبط

مامان ویانا مامان ویانا هفته چهلم بارداری