منم تو تولد دخترم پریود شدم علتش چیه جدی ؟
ما رفتیم آتلیه عکاسی و کیک خریدم و جوج رفتیم بابام پخت
اگه دوس داری تولد بگیری ک بزار هفته دیگه اگرمنمیخای ک س نفره ی کیک بگیر و آتلیه ببر
من همین شرایطو داشتم یه کیک گرفتم فقط باهمسر و پسر و آتلیه بردم تا سال دیگه
بذار وقتی حالت خوب شد تصمیم بگیر واجب نیس که با این حال بدت
فقط استراحت کن بذار وقتی حالت ok شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.