۵ پاسخ

منم تو تولد دخترم پریود شدم علتش چیه جدی ؟
ما رفتیم آتلیه عکاسی و کیک خریدم و جوج رفتیم بابام پخت

اگه دوس داری تولد بگیری ک بزار هفته دیگه اگرم‌نمیخای ک س نفره ی کیک بگیر و آتلیه ببر

من همین شرایطو داشتم یه کیک گرفتم فقط باهمسر و پسر و آتلیه بردم تا سال دیگه

بذار وقتی حالت خوب شد تصمیم بگیر واجب نیس که با این حال بدت

فقط استراحت کن بذار وقتی حالت ok شد

سوال های مرتبط