نه بخش زایمانش ساختمون جدیده بود حتی من رفتم اتاقاشو هم دیدم خیلی تمیز و مرتب بود
من ۳۰ اردیبهشتم
میخواستم برم بنت الهدی پشبمون شدم
چون بخش زایمانش رو برده ساختمون قدیمیش بخاطر شرایط جنگ
و کلا خیلی جاش امن نیست بخاطر اینکه نزدیک ارتش و پادگان واستانداریه میترسم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.