۲ پاسخ

نه بخش زایمانش ساختمون جدیده بود حتی من رفتم اتاقاشو هم دیدم خیلی تمیز و مرتب بود

من ۳۰ اردیبهشتم
میخواستم برم بنت الهدی پشبمون شدم
چون بخش زایمانش رو برده ساختمون قدیمیش بخاطر شرایط جنگ
و کلا خیلی جاش امن نیست بخاطر اینکه نزدیک ارتش و پادگان واستانداریه میترسم برم

سوال های مرتبط