مامانای کرمانی کیا زایمانشون۹ام؟کدوم بیمارستان میرین؟

۱ پاسخ

من قرار بود نهم باشم ولی رشد بچم دو هفته عقبه واسه همین تاریخ گهواره رو تغییر دادم.
حالم خیلی گرفته اس

سوال های مرتبط