۹ پاسخ

اتفاقا ماهی خودش عامل زیاد شدن شیر میشه باید روزانه مصرف بشه

ماهی شنیدم خیلی خوبه
ولی سبزی نخور دل درد میاره

معمولا زنی ک شیر نداره رو بهش میگن ماهی بخور ک شیرت بیاد

سبزی ریحون و نعناع خوبه بخور اما ترب و تره و پیازچه نخور چون نفخ داره خیلی

ریحان و حعفری ‌نفخ نداره و بزا زخم هم خیلی خوبه

من ماهی که میخورم شیرم راه میفته

سبزی نفخ میاره ولی ماهی عالیه

سبزی میگن شیر رو زیاد می‌کنه ولی نفخ زیاد داره

سبزی نفخ داره نخور

سوال های مرتبط

مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی