اتفاقا ماهی خودش عامل زیاد شدن شیر میشه باید روزانه مصرف بشه
ماهی شنیدم خیلی خوبه
ولی سبزی نخور دل درد میاره
معمولا زنی ک شیر نداره رو بهش میگن ماهی بخور ک شیرت بیاد
سبزی ریحون و نعناع خوبه بخور اما ترب و تره و پیازچه نخور چون نفخ داره خیلی
ریحان و حعفری نفخ نداره و بزا زخم هم خیلی خوبه
من ماهی که میخورم شیرم راه میفته
سبزی نفخ میاره ولی ماهی عالیه
سبزی میگن شیر رو زیاد میکنه ولی نفخ زیاد داره
سبزی نفخ داره نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.