خوردن کنسروماهی ضررنداره؟

۶ پاسخ

من ۷یا۸باری خوردم ولی بابرنج خوردم بیشتر برنجشو خوردم نه خودشو

اصلا نخور

من خوردم تو بارداری حالم خیلی بد شد

منی ک خوردم

چرا داره

ممنوعه تن ماهی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان کوچولوها³🎈 مامان کوچولوها³🎈 ۲ ماهگی