سلام مامانا میگم خوردن روزانه ی شیر ضررنداره؟

۵ پاسخ

به من که نمیسازه .
دو هفته خوردم فقط اسهال شدم

اتفاقا خیلی مفیده

بخور نوش جونت
عصرونه بخور. یا شبا قبل خواب
با سیب. یا بسکوییت
یا خرما.
من حتی توی شیرم گاهی ی قاشق عسل میزنم. یا شیره ی خرما
مقویه

عالیه نوشجان

خوبم هست

سوال های مرتبط

مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی