خوردن هتدونه ضررنداره خیلی میخورم😂

۶ پاسخ

بله عزیزم ضرر داره باعث میشه آب دور جنین زیاد بشه

آب دور جنینو زیاد میکنه. من سر پسرم خیلی خورده بودم و آب دور جنین رفته بود بالای ۲۰. کلی رعایت کردم و میوه نخوردم تا کم شد

نه فقط مواظب باش قندش بالاس و دل درد نگیری

اتفاقا میگن خوبه

نه دختر بخور نوش جون فقط دسشویی ممکنه اذیتت کنه😂

اگه قندنداری نه گلم مشکلی نداره نوش جان

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان کارینا مامان کارینا ۷ ماهگی