خوردن چاقاله که ضررنداره

۹ پاسخ

مگه چاقاله الان هست

چاقاله چی؟

وای منم منتظر اومدن چاقه ام نوش جونت

چاقاله از کجا میارین اخه
هنو درخا گل ندادن ک چاقاله بدن اخه

نه ضرری نداره بخور

من یه روز درمیون دارم میخورم 😁

ن نوش جون

نه نداره بخور برا خودت منم تا الان دوسه باری خوردم بازم میخورم ببینم😁

نه بابا فکرنکنم بادومه دیگه

سوال های مرتبط

مامان خوشمل مامان خوشمل ۱ ماهگی
مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی