خانما حلوا بخورم ضررنداره

۹ پاسخ

من خوردم.تازه سه لیوانم شربت زعفرون خوردم تو محرم😐😂

من یکی دو بار در حد دو سه تا قاشق خوردم🥲

فقط خیلی گر گرفتم

من خوردم خیلی زیاد
زعفرون و گلاب هم داخلش بود
هیچی نشد

زیادنخور معدت ترش میکنه

نه بابا بخور بره من یه عالمه خوردم
فقط اگر دیابت بارداری داری زیاد شیرین بود کمتر بخور

بخور هر چقد میخای هیچی نمیشه ترشم کردی یک فاموتیدین بخور

نه دیگه ازادی هر چی دوس داری بخور ولی ب اندازه

منکه خوردم و میخورم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا👧🏼 مامان دلسا👧🏼 ۵ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی