۷ پاسخ

دم زایمانته نخور خیلی گرمه

نه بابا اشکال نداره، مگه چقدر میخوای بخوری

ضرر نداره ۳ ماه اول خوب نیس فقط

من صبحانه شیره ارده میخورم چون خیلی خیلی مقویه
بعدش برای اینکه بچه زردی نگیره یک کم کاسنی میخورم

سلام گرمه به اندازه به دلیل قندش خوبه

طبعش گرم و از کنجد درست شده نمیدونم شما ک هفته های اخری چجوریه ولی کنجد وارده وحلوا ارده توبارداری ضرر داره

گرم . بخور

سوال های مرتبط

مامان هلن🤍 مامان هلن🤍 ۱۰ ماهگی
مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۴ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد