۶ پاسخ

ممنونم

داره کم مصرف بشه مشکلی نداره

من در حد کم از گلاب استفاده کردم ولی هل استفاده نکردم

نه من دائم چای رو با دوتا دونه هل دم میکنم واقعا آرامش بخشه گلاب هم باعث اسهال میشه زیاده روی نکن

هل رو نمی‌دونم ولی گلاب بده انقباض میگیری

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان کارینا مامان کارینا ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری