🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️کرم واژینال برای بارداری ضررنداره؟؟؟

۳ پاسخ

منم کلوترمازول میزنم برا عفونت

اگر برای عفونت هست نه مشکلی نیست.
فقط اپلیکاتور رو ۲سانت بکن داخل.

چه نوع کرمی؟!
من کلوتریمازول ۱ درصد استفاده میکنم برای عفونت

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عباس مامان عباس ۵ ماهگی
مامان کارینا مامان کارینا ۷ ماهگی
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد