نه هیچ ضرری نداره با خیال راحت بخور فقط مغز و چشم نخور
منم خوردم حتی تو سه ماهگیم خوردم .ولی بیشتر آبشو بخور
نه من از اول بارداری هفته ای یک بار میخورم
ن برات خوبه اگ فشار نداری
اگه فشارت بالا نیس نه بخورر نوششش جوونتتتت
نه چه ضرری تو هرچی زیاده روی نکنی ضرر نداره من ۴و ۵ بار خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.