مامانا کله پاچه توبارداری ضررنداره

۶ پاسخ

نه هیچ ضرری نداره با خیال راحت بخور فقط مغز و چشم نخور

منم خوردم حتی تو سه ماهگیم خوردم .ولی بیشتر آبشو بخور

نه من از اول بارداری هفته ای یک بار میخورم

ن برات خوبه اگ فشار نداری

اگه فشارت بالا نیس نه بخورر نوششش جوونتتتت

نه چه ضرری تو هرچی زیاده روی نکنی ضرر نداره من ۴و ۵ بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان پیثری👶🇮🇷 مامان پیثری👶🇮🇷 ۱۱ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی