۶ پاسخ

اتفاقا عالیه واس وزن

نه عزیزم برا وزن دهی بچه هم کمک میکنه

‌من همه چی خوردم تو بارداری کله پاچه سیرابی حتی جگر که میگن نخورین من چندین بار خوردم،هیچی نمیشه عزیزم بخور

نه هیچ مشکلی نداره ،چون چربیش زیاده باعث‌ چاقی میشه میگن نخورین وگرنه یبار دوبار مشکلی نداره

بخور من خوردم

ن بخور

سوال های مرتبط

مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۶ ماهگی