۷ پاسخ

من بچه ها پنج روزشون بود خوردم

سنگینه احتمال اضهال شدن بچه هست البته هر کسی یه جوریه

چون گرم بعدش ی چیز خنک بخور ک گرمیش بچتو اذیت نکنه.

مقویه سعی کن کله پاچه و ابگوشت زیاد بخوری اگه شیر خودتو میدی

ن مشکلی نداره کله پاچه خیلی ام خوبه

من خوردم نمیدونم دیگه مشکلی داشت یا نه شبشم نینی اروم خوابید

من تو بیمارستان پرسیدم از یه پرستاری گفت اشکال نداره دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان مهربون مامان مهربون ۷ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی