خانوما کله پاچه مشکلی نیس بخورم؟

۷ پاسخ

سیرابی شیرو زیاد می‌کنه این بهتره

فکر نکنم من ک دخترم سه روزش بود رفتم سیراب شیردان و بناگوش خوردم

خیلی خوبه وزن هم میده ب بچه من چندبارخوردم چیزی نشده

من چندین چند بار میخوردم برای شیر مادرخیلی خوبه

نه فک نمیکنم مشکلی داشته باشه.
برای چی مشکل داشته باشه ؟

منکه خوردم نمیدونم 😂

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی
مامان shahan♥ مامان shahan♥ ۱ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی