خانما من میتونم کله پاچه بخورم؟؟

۳ پاسخ

به من که گفتن خوبه واسه بعد زایمان..مامانم از الان خریده که من بعد زایمان بخورم

کله پاچه اتفاقا خیلی خوبه..البته شنیدم😅

یعنیی چیی یعنی توبارداری اینهمه رعایت کردیم چیزایی ک دلمون خواستو نخوردیم تو شردهی هم همین داستانههه؟😐😂

سوال های مرتبط

مامان مهر💙 مامان مهر💙 ۴ ماهگی
مامان shahan♥ مامان shahan♥ ۱ ماهگی
مامان مهربون مامان مهربون ۷ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی