اب هویچ بستنی خوردم ضررنداره

۶ پاسخ

اصلا خوبم هست

تو هفته شما نه دیگه

نوش جونت

آخه تو این هفتع دیگه چی ضرر داره با خیال راحت هر چی دلت خواس بخور

نه تو هفته شما خیلی هم آب هویج مفیده
فقط بستنی فله نخوری بهتره شاید شیر رو خوب نجوشونده باشن

ن چرا ضرر

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان انگور مامان انگور ۱۲ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد