اب هویچ هنوز ضرر داره؟ من ی لیوان خوردم😐

۱۱ پاسخ

منم دیشب یه لیوان خوردم🫡

ن عزیزم چ اشکالی

ن باباالان دیگ منکه حسابی دوبار جیگرخوردم استرس داشتم دوستم میگف ویارش جیگربود بوش می‌خورد از حال میرف انقد خوشش میومد چیزی نشد

ن عزیزم ضررنداره اگه هرچقدر خوردی بخور ولی دیگه نخور چون چند هفته آخری یوقت نینی زردی نگیره

نه نوش جون خیلیم خوبه

نوش جونت گلم منم دیشب خوردم😌😂

یکم‌قندش زیاده اگه ندارید مشکلی نیست یه لیوان

ن بابا هر از گاهی خوردنش خبری نیس

دیگه خوردی رفته فکرشو نکن

نوش جان😂😐

نه عزیزم نوش جونت هفتتم بالاعه دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی