منم دیشب یه لیوان خوردم🫡
ن عزیزم چ اشکالی
ن باباالان دیگ منکه حسابی دوبار جیگرخوردم استرس داشتم دوستم میگف ویارش جیگربود بوش میخورد از حال میرف انقد خوشش میومد چیزی نشد
ن عزیزم ضررنداره اگه هرچقدر خوردی بخور ولی دیگه نخور چون چند هفته آخری یوقت نینی زردی نگیره
نه نوش جون خیلیم خوبه
نوش جونت گلم منم دیشب خوردم😌😂
یکمقندش زیاده اگه ندارید مشکلی نیست یه لیوان
ن بابا هر از گاهی خوردنش خبری نیس
دیگه خوردی رفته فکرشو نکن
نوش جان😂😐
نه عزیزم نوش جونت هفتتم بالاعه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.