بچه ها آب هویچ الآنم ضرر داره
در حد ی لیوان پر

۷ پاسخ

منم تا الان نخوردم و دلم‌ براش ضعف میره ولی حتما یادم افتاد برم بخورم.
من تموم خوراکی هایی که تو این هشت ماه رعایت کردم کم خوردم الان میخام کم کم با خیال راحت بخورم. دیگه اخراشه عزیزم نگران نباش بخور نوش جونت فقط واسه هیچی زیاده روی نکن

اگر قند خون نرمال داری با خیال راحت استفاده کن

والا من میخورم چیزیم نشد

نه با بستنی بخور خنکت بشه نوش جان 😍😍😍

نه زیاده روی خوب نیس با یه لیوان چیزی نمیشه اونم الان

من که از اول میخوردم دکترمم گفت بخور این چیزی که میگن فلان میشه چرتو پرته

والا دکترا انقدرم حساس نیستن ک خانما اینجا حساسن

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان انگور مامان انگور ۱۲ ماهگی