۱۰ پاسخ

دکتر تغذیه هویچ توی برنامه غذاییم بخاطر دیابتی بودنم قرار داده

الان تو این هفته فکر نکنم مشکل ساز بشه انشاالله چیزی نمیشه

دکتر گفت زیاده روی نکن، گفتم دکتر یعنی چقدر
گفت یعنی هفته ای یکبار بخوری مشکلی نیست
گفتم من تو کل بارداری یکی دوبار خوردم 😅

عزیزم هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط زمانی باعث مشکل میشه که بدن شما حتی قبل از بارداری هم به آب هویج حساسیت داشته باشه وگرنه در کل در حد برطرف شدن هوس هیج اشکالی نداره

والا من هم آب هویج خوردم هم جیگر هیچی نمیشه اونایی مشکل پیش میاد که مداوم و همیشه میخورن نه اینکه در طول کل بارداری ۳بار

اوایل بارداری نیاید خورد بعد در حد یک لیوان اوکی نگران نباشید .در حد نامتعارف مضر .اگر اینطور باشه خیلی چیزها نباید خورده بشه دکتر من گفت همه چیز میتونی بخوری فقط در حد متناسب

نه بابا هیچ اشکالی نداره سه ماه اول میگن نخورید بقیش اشکال نداره منکه چندین بار خوردم

من ک خیلی خوردم ضرری نداره

من چندین بار خوردم

نه بابا چیزی نمیشه
من چند بار خوردم تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان شِکــــر💕 مامان شِکــــر💕 روزهای ابتدایی تولد