۲۲ پاسخ

تکون خورد مامان؟

بهتر شدین؟

تا یک ساعت صبر کن،همش چیز شیرین بخور تمرکز کن دستتو بزار رو شکمت اگه تا یک ساعت تکون نخورد برو nst بگیر

شاید جفتت قدامی هست تکوناشو ضعیف حس میکنی یا اصلا حس نمیکنی
برا من که اینجوره. به دکتر میگم تکونشو حس نمیکنم ولی دکتر میگه من با سونو دارم میبینم تکون میخوره

برو بهداشت فردا

آب یخ بخور ناز کن شکمتو

تا یه ساعت صبر کن اگه حرکت نداشت برو نوار قلب بگیر خودت خیالت راحت بشه

خداحفظش کنه انشالله صحیح وسلامت بری بدنیا بیاریش

از الان داره خودشو لوس میکنه برات

استرس زیادت شاید نمیزاره تکون بخوره

حتی مثل ضربان یا مثل ماهی تکون بخورم خوبه حتمانباید ضربه بزنه

امروز که حرکت داشته طفلی ، شاید خوابه خب ، ولش کن نی نی رو بذار راحت باشه لابد خستس 🤠

اگر خیلی طولانی مدت تکون نمیخوره برو بیمارستان

بچه من ب دوغ واکنش نشون میده

چیز ترش بخور شاید به ترشی واکنش بده بد آروم چندتا بزن تو شکمت منم دیروز اینجوری شدم رفتم دکتر آروم زد تو شکمم بعد بچه انگار مثل ماهی سر میخورد تکون نخورد گفت اینا هم حرکت حساب میشه چون جاشون تنگه یواش بعضی وقتا تکون میخورن مثل ماهی

شیرقهوه یا نسکافه رو هم امتحان کنید

به سمت چپ دراز بکش ۵الی۱۰دقیقه صبرکن، نور بنداز روشکمت یا بادستت شکمتو یکم فشاربده

نوشابه بخور

خرما بخور بخواب روی پهلو چپ

نوشیدنی داغ شیرین رو بچه من اثر میذاره میخوای اونم تست کن

سلام به جا خونده بودم هر چی بزرگتر میشن جاشون تنگ تر هم میشه احتمالا به خاطر همینه
به پهلوی چپ بخواب

از کی تکون نخورده؟

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری