چیکارکنم بستنی خوردم بازم تکون نمیخوره😭

۹ پاسخ

خو میبینی تکون نمیخوره برو بیمارستان nst بده خیالت راحت بشه

من بچم ساعت خواب داره قشنگ
شاید ساعت خوابشه

نوشابه

تو یک ساعت ۴ تا حرکت کافیه

خب هرچی هفته بالاترمیره تکونای محکم کمترمیشه نگران نباش چون جاش داره تنگ میشه هرحرکت ریزی از سمت نی نی تکون محسوب میشه

بستنی یخی بخور آب زیاد یا نوشابه نگران نباش میخواد خودشو عزیز کنه

تاپیک هامو بخون نوشتم

شیر کاکائو شیرین بخور ب سمت چپ دراز بکش

از کی تکون نخورده مگه عزیزم؟به پهلو چپت خابیذی؟نگران نباش خوشگلم بااسترس بدترع ب پهلو چپت بخاب چند صلوات بفرست باش حرف بزن تکون میخوره کم کم

سوال های مرتبط