خو میبینی تکون نمیخوره برو بیمارستان nst بده خیالت راحت بشه
من بچم ساعت خواب داره قشنگ
شاید ساعت خوابشه
نوشابه
تو یک ساعت ۴ تا حرکت کافیه
خب هرچی هفته بالاترمیره تکونای محکم کمترمیشه نگران نباش چون جاش داره تنگ میشه هرحرکت ریزی از سمت نی نی تکون محسوب میشه
بستنی یخی بخور آب زیاد یا نوشابه نگران نباش میخواد خودشو عزیز کنه
تاپیک هامو بخون نوشتم
شیر کاکائو شیرین بخور ب سمت چپ دراز بکش
از کی تکون نخورده مگه عزیزم؟به پهلو چپت خابیذی؟نگران نباش خوشگلم بااسترس بدترع ب پهلو چپت بخاب چند صلوات بفرست باش حرف بزن تکون میخوره کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.