۲ پاسخ

اگه میخوای سرکار بری و بچه رو پیش کسی بزاری، یک هفته قبل هرروز ببرش تا به طرف عادت کنه،برای شروع یک ساعت دوساعت بزارش و برو، بعدش کم کم تایم زیاد کن
سرکارم اگر نزدیکه و میتونی هفته اول دو ساعت دوساعت سر بزن بهش.

توکل به خدا

سوال های مرتبط