خداروسکر خیلی کمه و راحتم
والا پسر من اصلا تخمشم نیس ک من باشم یا ن😀
این سن دیگه اضطراب جدایی نیست. واقعا به مادر نیاز داره و وابستگی داره که طبیعیه. بعد از ۴،۵ سالگی رو میگن اضطراب جدایی
دهنم سرویس شده
حتی تو خوابم نمیخواد ازم جدا بشه 🥲😭
سازش و صبر و تحمل
بهتر شده خداروشکر
میسوزیم ومیسازیم😩😩😩😩
چجوریه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.