۸ پاسخ

خداروسکر خیلی کمه و راحتم

والا پسر من اصلا تخمشم نیس ک من باشم یا ن😀

این سن دیگه اضطراب جدایی نیست. واقعا به مادر نیاز داره و وابستگی داره که طبیعیه. بعد از ۴،۵ سالگی رو میگن اضطراب جدایی

دهنم سرویس شده
حتی تو خوابم نمیخواد ازم جدا بشه 🥲😭

سازش و صبر و تحمل

بهتر شده خداروشکر

میسوزیم و‌میسازیم😩😩😩😩

چجوریه؟؟؟

سوال های مرتبط