خانم گلا حمام کردن نوزاد تو شب اشکالی داره ؟؟

۶ پاسخ

نبری بهتره سنگینه

نه اشکالی نداره اتفاقا خیلیم راحتتر میخابن

نه چه مشکلی ، من که میبرم

منک بردم خیلی خوبهوراحتترمیخابن

نه چ اشکالی

نه من دیشب مامانم دخترم بردحمام

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🐥💗 مامان اِلینا🐥💗 ۱۲ ماهگی
مامان پسر قشنگم💙🦋 مامان پسر قشنگم💙🦋 ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۳ ماهگی
مامان پرهام و ماهان مامان پرهام و ماهان ۸ ماهگی