۶ پاسخ

منم باید حافظ زایمان کنم چون دیابت بارداری گرفتم

عزیزم اگه بیمه هستید زایمان طبیعی بیمارستان حافظ رایگانه

منم امروز رفتم پیش دکتر شریعتی نیا واقعا عالی بودن،به شما هم گفته طبیعی؟من دیسک هم دارم ولی گفت طبیعی فقط🥲

از دکترتون راضی هستید؟

رایگان هست

حافظ ک فک کنم رایگانه

سوال های مرتبط