مامانا روروئک ضرر داره برا بچه میشه بگین؟؟

۳ پاسخ

میگن داره ولی واقعا بعضی وقتا نیازه و سرشون گرم میشه قشنگ خیلیم دوست دارن من از ۶ ماهگی اینا گذاشتمش
الان هر روز نمیزارم ولی خب میزارم خیبی ذوق میکته
تایم کم مشکلی تداره

من هر از گاهی میزارم در حد ۱۰ دقیقه

من از ۶ ماهگی میزارم تفاقا هم خوبه

سوال های مرتبط