مامانا تجربیاتتون از روروئک رو بگین خوب بوده؟

۵ پاسخ

چون گفتن منسوخ شده من نخریدم نمیدونم کارم درسته یا نه

چون گفتن منسوخ شده نخریدم

برا منم خیلی خوب چون من کمکی نداشتم میزاشتم تو روروئک راحت میموند دنبالم میومد ولی الان ازش میاد پایین😂😂

عالی و کاربردی و عصای دست منه

به بچه بستگی داره دختر من دوست داره ازش بیاد بیرون ازش بره بالا ولی در کل بد نیست سن مجازیم وقتیه که براحتی بتونه بشینه نه با کمک

سوال های مرتبط

مامان جواد کوچولو🧿❤️ مامان جواد کوچولو🧿❤️ ۱۲ ماهگی