خوبیا و بدی های بارداری رو بگین✋🏻🥹











بارداری بارداری بارداری

تصویر
۲۷ پاسخ

بدی تا دلت بخاد حالت تهوع ویار بیحالی بی میلی به همه چی نداشتن رابطه با همسر 😂 استرس های الکی فکرای منفی زیاد 😢

تهوع
استراحت مطلق بودن
خستگی

بدیش اینه که روزا خیلی دیر میگذره..

خوبی اینه که پریود نمیشی هر چی که دلت بخواد می خوری و بديش اینه که جفتت پایین باشه و استراحت مطلق باشی😐

برا من ب شدتتت دوران گندی بود به شدتت😫💔
ولی خیلی زایمان راحتی داشتم حاضرم چهار بار دیگ بزام ولی یه بار باردار نشمم(سز اختیاری بودم)

استراحت مطلق .معده درد .نداشتن رابطه ..از همه مهم تر خونه نشینی 😭 من توخونه بند نمی‌شدم خیلی برام سخت میگذره این استراحت .خوبیش هم ذوق خرید برای نینی و ذوق بغل کردنش بهم انگیزه تحمل میده 🥹

مزوژل چی هست عزیزم توضیح میدی؟ چون من هم جوش هم جای جوش زیاد دارم

خوبیش اینه نازتو میکشن کار نمیکنی میخوری میخوابی
بدیش هم تهوع بوهای بد بیحالی🥴

والا خوبی خیلی کم داره ولی فکنم روزای اخر به عشق دیدنش تکون هاشو‌میشماری

بدیش چاق شدن و هردقیقه سرویس رفتن😐😂

بارداری پر از سختی و درد سر اینو نخور اونو بخور اما دردسر شیرین جوری که بعدا که از بارداری یادت میاد لبخند میزنی

تنها خوبی و قشنگیش تکون خوردنای بچه‌است تمام🤭

تهوع و یبوست نذاشت از اول تا الان احساساتی بشم و چیزی از بارداری بفهمم همش تو خونم دلم میخاد ی تیکه لباس براش بخرم نگا کنم انرژی بگیرم ولی در حد یربم نمیتونم بیرون برم

چ ناز🥰❤️
میتونم جنسیت نی نی تونو بپرسم؟

اگه استراحت نباشی وبارداریت سبک باشه همش خوبیه😄
فقط استرساش بده ک هی فکرسالم بودن یا وزن واینایی

هیچی تو این شرایط اگر مثل من استراحت مطلق باشی و خونت تهران باشه و از خونت دور باشی هیچ تاکید میکنم هیچ لذتی نداره ، البته فقط لگد های نی نی قشنگه همین منتظرم بیاد فقط تا بلکه باهاش سرگرم بشم

خوبیش اینکه که نمیذارن بار برداری برات خوراکی میخرن گریه میکنی راحت بدیش اینکه استرس و نگرانی و درد دیگه

عزیزم مارک لوازم آرایشت میزاری.من میخوام آرایش کنم میترسم لوازم آرایشیم ضرر داشته باشه.

من حاملگی من فقط تکونای جنین رو دوست دارم🤣
وگرنه برای من بقیش سرشاار از درد واژن‌و لگن و..هست
تازه اولی ک من هروز حامله شدم بخاطر درد🤣🤣🤣🤣
باز دومی بهتره یکممم ولی بازم دردام شروع شده با ی بچه کوچیک دیگ سخته

بچه تون چیع عزیزم ویار اینا نداشتید

خوبیش اینه همه نازتو‌ میکشن دست به سیاه سفید نمیزنییی🙈😂بدیش اینه خیلی سختههههه😩

به دنیا استرس نگرانی وارد میشی
امروز تکون نخورد
چرا پیداش نمیکنن
بجاش مامان میشی😍🥰
خودش قشنگ ترین حس

هییییییچ خوبی نداره هیچی 😭

بوهای خیلی بد

خوبی اینکه میدونی یه کوچولو میخواد بیاد ک عشق کنی باهاش زندگیتو شیرین کنه بدش اینکه از بوی همه چی حالت بد بشه مخصوصا عطرو ادکلنو شامپو و ...

ویار لعنتی

چه تپل نازی
راحل واسه تپل شدن داری گل

سوال های مرتبط